Tråd: Endelig!
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-09, 19:53   #1
Majja
Medlem
 
Majja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 77
Majja er ny på veien

Endelig!

Må bare få lufte ut mine gleder her nå, og håpe det kan motivere andre som er litt i samme situasjon!

Nå har jeg vært så lei en stund. Ikke orket noe mat, sær og kresen, vanskelig å finne oppskrifter jeg syns smaker godt osv.. Ikke fått i meg nok karber, og ihvertfall ikke av det riktige og sunne slaget...
Har vært i fryktelig dårlig form, så hoppet av en uke, fordi jeg rett og slett ikke orket å lage noe mat. Det ble brødskiver som sambo disket opp. (Og der stopper kokke-kunnskapene hans..)
Denne uka ute av ketose, gikk jeg opp 2 kg, som jeg gikk ned igjen etter noen få dager på frisk start. Men jeg, som jeg ser så mange andre er her inne, var rett og slett så matlei at jeg brakk meg av ting jeg egentlig er veldig glad i. (Brokkoli, blomkål osv.)

Men i dag, med god hjelp fra ei super ketolyse-venninne, har jeg lagd tidenes beste wok!! Og jeg ble så HAPPY!!! Endelig noe som er fullt av gode grønnsaker, god smak, og som jeg kan mikse opp/ned karbene litt ved behov!

Kjente motivasjonen kom strømmende tilbake nå altså, og det er så herlig!! Jeg har jo mange kg som skal av, så det var litt for tidlig å bli lei...
Men NÅ, nå skal kiloene av igjen!!

(dessuten har jeg kjøpt jakke i str M i dag, det er leeenge siden sist!! Og har gått ned en buksestørrelse, mens ingen belter passer lenger! Hurra!!)

__________________



Livsstil i endring, ingen diett!
Majja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat