Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-12, 10:58   #26
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg har vel kommet fram til at det jeg trodde var tiltrekning mot en type menn (tynn-slanke, mørke, lett hengslete) neppe egentlig hadde noe med det å gjøre. (Endte opp med en kortere, slank, men mye mer tettbygd mann med tendenser mot tyrenakke/skuldre, som er noe jeg IKKE liker... )

Så dere som skal finne ut hva kvinner liker kan stoppe i trygg forvissing om at ikke vi vet heller...

Edit - leste forresten at kvinner har en tendens til å ende opp med menn som har et komplementert immunforsvar til sitt eget - og at dette i stor grad skjer gjennom lukt... (!) Så der ryker utseeendeteorien.

'
Men hvem vi ender opp med til slutt henger nødvendigvis ikke sammen med våre typiske preferanser i det motsatte (eller samme, hvis man svinger den veien) kjønn er, selv om jeg har blitt spesielt tiltrukket av en spesiell type menn hele livet, så håper jeg da virkelig at jeg, hvis jeg skulle møte en muskelbuff med et hjerte av gull, eller en kraftig bygd mann med enda kraftigere inntelekt, greier å se bort fra at jeg egentlig liker pingler...

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat