Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 14:42   #18
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Lavkarbo og sykdom

Å! Så deilig å lese alle de gode historiene! Jeg tror jammen jeg må dele min også.

Jeg har Horton's syndrom, også kalt Cluster, klasehodepine, selvmordshodepine og en del andre grusomme ord.

Jeg blir aldri frisk, men kan ha gode perioder. De fleste med cluster er episodikere, det vil si at de har perioder med anfall for så å være symptomfrie, kanskje i flere år.

Jeg har levd med dette hodet hele livet, med migrene i oppveksten, kanskje også cluster. Jeg vet ikke sikkert når Hr Horton meldte seg første gang, men han har vært en lite velkomen gjest i livet mitt i hvert fall sia 1993. De siste fire-fem åra har jeg vært kroniker.

-Men så la jeg om kosten, og smertene er langt på veg borte. Jeg har fortsatt daglige anfall, men nå er det mer i form av "skygger" (Kip 3-4) i stedet for enorme smerter (Kip 7+) Om jeg skeier ut, så er hodet det første jeg merker det på.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat