Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-13, 00:40   #38
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Erstatning for havregrøt?

Har testet ut havregrøt i de siste ukene, og kommet fram til at små havregryn er best for meg. Merkelig nok. Det er mulig jeg er litt utålmodig med kokingen, men havregrøt av store gryn gjør meg bare urolig i magen, noe jeg føler for å stilne med mer mat, mens grøt av små havregryn holder meg mett latterlig lenge. Koker det opp på vann med steviadråper, litt salt, kardemomme og kanel. "Pynter" den som risengrynsgrøt, og har en klatt hjemmelagd blåbærjordbærsyltetøy til.

Har aldri hatt noen "tradisjon" for å spise havregrøt, så dette er veldig nytt og spennende for meg.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat