Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-11, 16:22   #11
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Diskusjon om lavkarbo på P1 i morgen

Nå har jeg sittet og hørt programmet i reprise. Og jeg må si at Dag Viljen P gjør en utrolig bra profil og snakker så rolig og lett forklarende at man må nærmest må være stokk dum for å ikke ta budskapet hans.

Men å få folk til å forstå at det er mere enn en håndfull mennesker her i landet som ikke gr ned i vekt av lavkalori og mye trening, den sitter nok langt inne. Men etter som folk prøver, så vil jo flere og flere skjønne at dette virker og også hvorfor. Det vil jo alltid være noen som faller av lasset pga de ikke tror på dette, men flertallet vil jo finne ut at når flere og flere blir kvitt/ eller reduserer symptomer på sykdommer, så vil jo det store flertallet se at vi ikke er gærne. Men hvor lang tid det ar er ikke godt å si. Men jeg merker STOR forskjell på nå og i 2006 da jeg først prøvde lavkarbo i en variant. Bare de siste to årene har det skjedd mye i folks holdning til lavkarbo, jeg føler det er flere som er nysgjerrig enn folk som er direkte negativ.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat