Tråd: Vannmyten
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 11:15   #8
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vannmyten

''Sundby sier videre at alle kampanjene for å få folk til å tro at de må drikke mye vann utelukkende er fremmet av næringsmiddelindustrien, som tjener grovt på å selge et naturlig stoff som er billig å fremstille.''
Hm? Det er _vann_ det er snakk om? Og jeg tviler på at særlig mange kjøper flere liter vann hver dag - de fleste av oss drikker det vel rett fra springen?!

1,5 - 2 l vann er da ikke mye, jeg har drukket over halvannen liter bare i dag og klokka er ikke mer enn 11:15... Jeg drikker når jeg er tørst og føler at jeg trenger vann, så enkelt er det.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat