Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-04, 17:01   #7
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Hallo Skorpia. Jeg har ikke prøvd Valnøttutgaven, Kanskje jeg skal se på den en gang til. Alle brød med mye protein i setter jeg alltid i kjøleskap for da holder den seg lenge. Jeg syns faktisk at brødet smaker like godt etter en uke. Det kan faktisk være farlig å spise ett proteinbrød som ikke er lagret riktig. Du legger ikke kotelettene dine i brødskuffa du heller...

Jeg sjekket innholdsfortegnelsen på fiberrik med solsikke og den inneholdt faktisk litt mindre fiber enn vanlig fiberrik. Forskjellen var at solsikke utgaven inneholder litt mer protein og mye mer fett. Da jeg sumerte karboh., fett, protein og fiber kom jeg til 98g på begge typene.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat