Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-04, 19:30   #8
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av
Talking

Mulig jeg har hoppa over noe,for akkurat den leste jeg bare på ei pakke,som ei på jobben hadde,men trodde jeg skrev opp alt.Samme kan det være,men det er så mange nye her som er fryktelig opptatt av dette,og derfor synes jeg det var greit de har noe å se etter. Men nå er visst alle opptatt av stixen sin,som jeg har gitt opp for lenge siden.

Jeg fryser ned brødet for det er ikke ikke støtt jeg spiser det:-) og ikke pokker om jeg hadde spist det etter en uke i kjøleskap.
Må innrømme at jeg er litt sær der,vanlig brød spiser jeg kun til det er daggammelt:-),selv om jeg ikke spiser vanlig brød lengre.
Du kan jo teste ut brødet til snuppeline også,du som er så glad i brød. Betta synes det var bedre enn Skorrpiabrødet:-)

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat