Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-07, 01:08   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Fru R, her.

-1- Min mor er ikke vel bevart..

Er noens mødre det egentlig? Sett fra datterens synspunkt liksom?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Glemte hele shaken
Joda, jeg har ikke benyttet dem selv, da jeg lissom mangler nødvendig teknisk utstyr (men det skal rettes på). Så lenge de inneholder lovlige induksjonsvarer, så er det no worries! Altså ingen bær i dem, ikke for mye fløte etc.. Bare å sammenligne med lista over lovlige matvarer, så er det seift som banken.

Correct me if i'm wrong, men jeg tror hun mener de ferdige shakene? Trenger ikke så mye mer utstyr enn et sugerør til de..

Fru R: Hvis du klarer å få i den en sånn så er det jo bedre enn å sprekke på en annen nødløsning, men jeg mener de egentlig først er tillatt i fase 2 på atkins? Og når jeg sier "hvis du klarer" er det fordi jeg brakk meg etter en slurk... de smaker grevling!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat