Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-12, 13:44   #64
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Hei
Nå er det en uke over at jeg ikke har rørt meieriproduktet Begynner å bli ganske tøft..men vekta rører ikke på seg,kanskje det er fortidlig.
Da jeg ikke har nok av frie fettsyrer i blodet som dr.Torkil skrev til meg,tror ikke at det skjer mye videre.Har begynt å trene forsiktg 1-2ganger i uka,da foten er ganske vond Da jeg har aldri skeiet ut når det gjelder maten,hvordan skal jeg begynne da med generell lavkarbo.Orker ikke tanken at jeg skal spise potet eller ris,eller brød.Er redd at jeg er blitt veldig fanatisk,det sier også barna mine til meg.Hvordan skal jeg spise noe mellom,at vekta ikke går opp,selv om den stagnerer i over 8mnd
Kanskje noen leser det??

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat