Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-12, 21:37   #24
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jippi! Cavalier søtet med sukrin og stevia i Norge!

Det stemmer at ingen av sjokoladene er tilsatt sukker. Jeg tok vel det som en selvfølge at folk forsto det

Jeg vet jeg dro frem en av de verste sjokoladene med prailine milk, men det var bevisst, fordi det er så lett å tenke at når den er søtet med de riktige stoffene er det nesten ikke karbo i. Jeg fikk selv en liten "UPS" da jeg leste bakpå, og det er jo viktig å være klar over. Jeg ser også at jeg kunne presisert hvor lite det er i den mørke... Har lagt inn en kommentar på slutten nå. Takker

Jabba: Den store godteributikken, tenker du på den i krysset Markens og Henrik Wergelandsgate ( masse busser, rett opp fra Jernbanen/ bussstasjonen)?

Jeg er for øvrig ingen tilhenger av hvit sjokolade... Smaker godt, og det er jo fint med deilig mettet kakaofett, men er jo så mye godsaker som mangler når ikke man får alle de gode stoffene fra kakao... Karbo fra kakao er jo bedre enn karbo fra laktose.
- Rå kakao enda bedre. Noen som vet om råe kakaobarer søtet med Stevia/sukrin? DET står på ønskelisten det

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat