Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-11, 13:41   #228
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Jeg tror faktisk at for min del, som jeg har sett over tid og konkludert med i hvert fall, at jeg må spise en del grønnsaker for å gå ned. Da er 'en del' for meg typ tilsvarende 20-30 gram karbohydrater om dagen, i kontrast med at jeg har levd nesten nullkarbo mye av tida, av flere årsaker (økonomi, latskap ... ), men da samtidig spise nok fett. Proteinene kommer av seg selv, ettersom jeg spiser mye kjøtt og egg.
Jeg teller ingenting, sjekker litt innimellom for moroskyld, men det er heller sjelden. Men etter jeg har innført periodisk fasting, så ser det ut til at jeg begynner å få bukt på et problem i alle fall, nemlig det å gå unødvendig sulten over lengre tid, hvilket blir vanskelig når man har et ti timers vindu å spise i. Det tror jeg kan ha mye å si for deg også, at du spiser nok sånn du spiser nå, sånn at kroppen tør slippe på kiloene!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat