Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-12, 20:55   #8
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Jula er lavkarbofri!

Jeg ville ikke gjort det. Selv om jeg ikke lever veldig lavkarbo prøver jeg nå å psyke meg opp til ikke å skli helt ut i jula. Jeg har opplevd å legge på meg 5 kg i løpet av desember og jeg brukte flere mnd på å få dem av igjen...

Hvis du er vant til å spise lavkarbo, og har gjort det en stund, vil kroppen din få sjokk om du plutselig stapper den full av karber og du vil antagelig få både vondt i magen og føle deg dårlig.

Ingen god ide etter min mening. Unn deg litt, litt sjokolade, klementiner og litt småtterier, men du trenger virkelig ikke kjøre i deg karber fra morgen til kveld i over en uke!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat