Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-12, 09:33   #17
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Jula er lavkarbofri!

Opprinnelig lagt inn av sveander, her.

Jeg har gått ned fra 126 til 111 siden august. Jula er en stor kulturell hendelse i Norge. Jeg har derfor tenkt å ha en kort men deilig karbojul.
Jeg har tatt avgjørelsn ved at jeg ikke tar jul fra november til januar. 7-8 dager med julebrød,lefse,gomme,juelgrøt, sandkaker,kromkaker,marsipan og vin og juleøl må da være ok . Eller hva mener dere ?


Hvis det frister, så sett i gang. Hvis du er typen som har null problem med å hente deg inn etter en ukes sukkerorgie har det liten helsemessig effekt å spise kromkaker en ukes tid.

Når det hele er over i begynnelsen av januar, skaffer du deg erfaring med hvor mye du har gått opp (var det verdt det?) og om det var enkelt å komme tilbake til et sunt kosthold. Svarer du "ja" på dette, kan du gjenta seansen neste jul også.

Personlig har jeg erfart at mitt svar er "nei".


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat