Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-06, 13:22   #4
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg er såååå møkkalei av egg!

Her går det i rekecabaret med rekesalat til frokost, og ferske reker sitron og majones. Av og til slår jeg til med røkelaks og salat. Så har vi skinkevarianten på en seng av salat og med et teppe av smelta ost over. Kalde og varme kyllinglår. Beefburger/kyllingburger med diverse. Tacokjøttdeig med salsa og diverse. Kjøttkaker med stekt løk. Kokosmelkkakao som start på dagen. Fett godt og mektig. Albertinevaffler.. Uten søtning og med Taffelost som "pålegg". Albertinepannekaker med diverse ost og kjøttpålegg som pålegg.
Har sogar hatt Isetfromasj til frokost. Bare fantasien setter grenser? Diverse salater. Diverse middager.. til frokost!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat