Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-08, 12:43   #277
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Transfett, mettet fett og forhøyet kolesterol

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Og jeg tror månen er laget av lavkarbobrød. Så får alle andre tro det de vil. :fnis:

Opprinnelig lagt inn av Løvetann, her.

Støtter denne,

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Jeg støtter ikke denne!
Sånne kommentarer gjør at jeg faller av lasset i enhver diskusjon.

Jeg lo hjertelig av den absurde replikken fra Iset, og oppfattet den ikke som ondsinnet.

Hvorfor lo jeg? For replikken fikk meg til å se denne lange og intense tråden med et skråblikk - og dette burde jeg nok forklart da jeg sendte inn støtteerklæringen:
Her sitter vi alvorlige med stort engasjement og sender inn flere hundre innlegg med lenker og argumentasjon, mens Impulsiw freidig insisterer på sin rett til å tro akkurat hva hun vil - uansett. Og den retten har hun jo selvfølgelig, det skulle bare mangle!

Det blir riktignok litt pussig når Impulsiw "tror" ting som går på tvers, ikke bare av det andre dokumenterer, men også på tvers av det hun selv har vist til tidligere i diskusjonen …
Men det er helt greit! For det jeg plutselig innså, er at alle vi som har valgt lavkarbo sannsynligvis har gjort det valget på grunnlag av:
- en del tro
- en del erfaringer på egen kropp og
- en del dokumentasjon.

Så vi er faktisk alle litt i samme båt, og det hadde jeg glemt! Jeg fikk en opplevelse av at "boblen sprakk", temperaturen sank og latteren fikk senket skuldrene mine. Sånn var altså min reaksjon.

Jeg ønsker dere alle en riktig god dag, med (minst) en god latter og senkede skuldre!

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat