Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-14, 20:52   #23655
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Prettypony, her.

Står "alle andre" frem? Er det vanlig at noen på en så åpenhjertig måte viser at slikt kan skje i "de beste familier"?

Er der galt at kjente mennesker får mer oppmerksomhet enn oss ikke-kjendiser på generell basis? Hvis du kjørte i fylla, ville du fått like mye oppmerksomhet som Northug?

Nini Stoltenberg bidro med noe veldig viktig i samfunnet vårt- mer kunnskap, mer åpenhet, mindre fordommer og at hun får mye spalteplass for det har jeg rett og slett vansker for å se problemet med. Og den jobben hun gjorde hjalp de "andre narkomane" også, tror virkelig ikke de har et problem med det.

Hver dag ser jeg narkomane/eksnarkomane stå og selge et blad til inntekt for den institusjonen som hjelper dem til å bli rusfrie. Så ja, jeg synes de fortjener sin plass i media.

Søk på trappehuset.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥