Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-09, 13:36   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fire år gammel hamburger

Jeg er ikke det minste overrasket, mat som består av lite vann og en del salt som oppbevares i en papirpose, det tørker.

Er mine hjemmebakte boller farlige da? Jeg fant nemlig en bolle bak sittebenken på kjøkkenet( den går ikke an å dra frem pga den er full av alle flisene som skal opp på kjøkkenet), den hadde nok ligget der et års tid, fant en pomes frites også, tørre, men så like fine ut som fersk. Mat som får luft tørker. Pomes frites til McDonalds er veldig t*nn og tørr i utgangspunktet og er veldig salt. Sammenligner du den med en tjukk pmes frites uten salt, som da inneholder mere vann, så vil den tjukke kanskje mugne fordi den rekker ikke å tørke før bakteriene tar tak. Mugg vokser der det er fuktig, enkel teori.

Men sånn ellers er jeg nok mere bek*mret for renholdet på slike steder enn hva de putter i maten, McDonaldsmat er noe vi spiser kanskje en gang i året.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat