Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 22:23   #1
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Fullstendig forvirret

Ville bare si hei til dere og si at jeg har tenkt å begynne med et eller annet men klarer ikke å finne ut medhva jeg har 40-45 kg å ta av og har vurdert både det ene og det andre. En ting er klar: ting MÅ bare endres og kiloene må av! Hvordan finner jeg ut av hva sompasser meg? Hvilken metode er best? Og ikke minst hvilken metode er hvilken og hva som er rett og galt der? Er det noe forståelig i hva jeg sier?
Et problem som jeg har truffet gjennom de siste årene der jeg prøvde å forandre kosthold i familien er at jeg og min man (som forøvrig er enda mer overvektig enn meg og har rundt 60 kg overvekt) har litt forskjellige smak og tanker om hva som er ok å spise: der jeg kan godt tenke meg å droppe alt av brød og potet ol og elsker grønn fòr (salat og gørnnsaker) klarer ikke han tanken en gang på å la være å spise potet. Så jeg prøver å finne en måte vi kan spise nogen lunde samme sunne maten og være fornøyd begge to samt å gå ned i vekt!
Så hvor starter jeg leiting etter gode veileding? Hvordan går jeg frem? Jeg vil komme i gang nå!

Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat