Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-11, 18:11   #102
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kutte karbohydrater hos en toåring?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Scott, her.


Charlott: Beklager, men datteren din ble ikke sykelig overvektig av de matvarene du beskriver. Da lyver dere for dere selv. Det høres muligens brutalt ut, men man blir ikke så feit av gulerøtter, grovbrød og frukt. Jeg ble også feit på de matvarene der...OG alt den andre søpla jeg stappet i meg ved siden av. Man må stikke fingeren i jorda, altså. Selv om det gjør vondt. Fedme er selvforskyldt, med unntak av spesielle tilfeller som er irrelevante i de fleste diskusjoner.

Glise.... så du forteller meg at du faktisk vet mer om hva mine barn vokste opp på, enn hva jeg gjør?? Fordi det strider mot dine ideèr og overbevisning? Vi bodde 3.7 mil unna nærmeste gatekjøkken/butikk/kiosk, har du en teori om hvor søplematen hun, i følge deg, spiste kommer fra? Kan garantere at hun ikke syklet 3.7 mil x2 for å kjøpe junk
Mine 3 fikk den samme maten, ei ble ekstremt overvektig, en undervektig og en normalvektig.
Du har forøvrig en rimelig nedlatende tone i dine svar, er det bevisst?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat