Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-05, 10:00   #13
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Jeg har vært medlem her en stund (ca. 1 år) men jeg fant jo fort ut at de var anti-lavkarbo der inne så jeg har aldri vært særlig aktiv der. Men ihvertfall så tror jeg de fleste der spiser ganske normalt men bruker ketosekost før konkurranser. Jeg tror ikke han har satt seg helt inn i Atkins. Man mister jo ikke muskler på A. Og jeg brukte jo selv Atkins intro da jeg trente styrke hos personlig trener og jeg fikk meget bra fremgang og gikk ned mye i fettvekt og økte i muskler. Dette målte jo PT selv med fettklype og vekt. Men da var jeg flink en lang periode også da. Det at Atkins er for sofaslankere er ihvertfall det dummeste jeg har hørt på en stund. Men det kan jo være at CKD er lettere å følge enn A. Eller, det må den jo være. Kanskje dette er noe for meg? Får lese litt mer om dette. Eller er denne dietten kun for de som er slanke og trener seg opp til å bli bodybuildere?

http://www.fitnessprat.no/showthread.php?t=2179

DEN er ikke noe for de som er sukkeravhengie DJ. Det kan være svært vanskelig å kutte ned på karbo igjen , når man frotset i karbo fra fredag ettermiddag til lørdag kveld.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat