Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-11, 15:44   #26
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Optimal Ernæring

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

Takk for linken

Det var dette jeg regnet med Så når det er snakk om andre steder på forumet at det ikke er bra å gå inn og ut av ketose, så er dette i forhold til vektnedgang ?

Synes det er viktig å skille mellom ønske om vektnedgang og god helse (uten nødvendigvis vektnedgang) når det er snakk om hva som er bra og ikke bra

Mulig det skyldes svært variert informasjon på internett om det er "farlig" å gå inn og ut av ketose - og at det er blitt videreanalysert til å ikke være bra i forbindelse med vektnedgang.

Snakker du nå om å variere karboinntaket i så stor grad at du faktisk går inn og ut av ketose - ELLER snakker du om at du spiser fast svært lite karbo men at stixen av og til viser at du ikke er i ketose?

Er det den siste du mener - så ville jeg kastet hele stix-boksen - spise dine faste karbo pr dag, være sikker på at du spiser NOK protein og fett - og sluppet ned skuldrene

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat