Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-13, 14:09   #134
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett

Jeg har holdt på med lavkarbo siden 2007, sant nok ikke Ketolyse, men en ED-tilnærmet i begynnelsen. Jeg har alltid hatt problemer med å få i meg de mengdene med vann man anbefaler her. Har virkelig prøvd, med fancy flasker med meg, sitron/ingefær/agurk i, isbiter etc. Jeg blir skikkelig stresset av det, og når jeg ikke tenker på det hele tiden, drikker jeg i gjennomsnitt en liter rent vann i døgnet.
Jeg får vondt i halsen av å drikke vann. Det er svært ubehagelig, og det føles for "stort" å drikke på en måte. Kan få kvelningsfornemmelser og får lyt til å spy. Vel å merke når jeg drikker for å drikke, ikke når jeg drikker for jeg er tørst.
På tross av dette har jeg gått ned kilo (ca 20), klarer å holde vekta, har ikke hodepine og er ikke dehydrert. Jeg fungerer faktisk helt utmerket!
Jeg får jo i meg annen væske, som kaffe, te, ferskpresset grønnsaksjuice, saft uten sukker osv.

Det aller beste er sikkert å få i seg mer enn meg. Men som en opplysning da, kan det jo være av interesse for andre at ikke alle drikker minst 3 liter om dagen og fungerer likevel.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat