Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-14, 12:25   #141
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Heihei. "Melder" meg inn her, jeg. Har bestilt time til Fedonklinikken om 2 uker for å starte på ED. Gikk på det for ca 5 år siden, men måtte gi meg fordi jeg ikke tålte produktene (og ble gravid). For å teste toleransen min for produktene har jeg fått tak i noen smaksprøver + kjøpt inn proteinkjeks og soyanøtter som de selger på helsekost, og har siden mandag i praksis levd etter Fase 2/3-ish prinsipper. Magen ser ut til å tåle det greit (og 2 kilo er allerede borte, selvsagt bare vann men dog) , så da er det jo bare å kjøre på tenkte jeg. Litt lenge å vente 2 uker når man har bestemt seg, men jeg skal ut og reise neste uke og sånn så da går det vel fort likevel. Håper å få kommet meg ut av dette platået jeg har ligget på siden oktober.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat