Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 13:38   #15
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor ikke spise margarin?

Opprinnelig lagt inn av Roadie, her.

Dessuten er det lite kalorier i det - noe som jeg ser på som en fordel, da jeg dessverre er blant dem som må telle karber OG kcal for å gå ned i vekt

Det må jeg også, men fyser jeg tar jeg allikevel litt smør, en bitteliten slurk fløte eller et par osteskiver. Det utgjør ikke rare mengden kcal med litt!!

Og som andre nevner, det høres ikke bra ut å være hekta på noe som er så lite naturlig. Men men dersom du mener at det er det eneste som tilfredsstiller deg så er jo det ditt valg.

Forresten så kan man venne seg av med det man vil, står på viljen det. En annen ting er at du kanskje bør tenke gjennom hvorfor du fyser og hvorfor du må ha akkurat den margarinen. Var sånn jeg endelig ble kvitt min cola zero avhengighet.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat