Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-11, 00:23   #83
Sunniva37
Juniormedlem
 
Sunniva37 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 36
Sunniva37 er på en erverdig vei

Sv: En kort innføring i PCOS

Hei! Takk for mange gode innlegg her. Og som mange andre av dere gir uttrykk for, så er det godt å høre om andre som er i samme pcos-båt. Jeg fikk dignostisert pcos da jeg var 24-25år gammel og normalvektig. Har gått opp en 15-20kg siden da. Har slitt/sliter med de fleste symtomene, men spesielt plaget av økt kroppsbehåring samtidig som håravfall på isse, overvekt og migrene pga Dianebeh, liten energi og lavt stemningsleie. Det positive jeg kan bidra med er at jeg lyktes å bli gravid, før jeg visste om at jeg hadde dette, da jeg var 21. Og da mannen min og jeg ønsket å forsøke å få barn for 5år siden, så sluttet jeg med Diane etter 8års bruk, og ble spontant gravid etter 4mnd uten hjelpemidler. Og fikk en nydelig datter i 2007. Noe leger og jordmødre undret seg over. Vil nå forsøke lavkarbokosthold for å se om det kan hjelpe min totale helsesituasjon. Lurer spesielt på om noen har opplevd å få mer hår på hodet/mindre sjimpansebehåring på kroppen ifm lavkarbokosthold? Spesielt det første er noe som oppleves vanskelig. Kvinner skal ikke få tilnærmet måne...
Ønsker ellers alle pcos'ere lykke til!

__________________


Sunniva37 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, bedre helse. Svar med sitat