Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-15, 19:15   #11
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Melk trigger smerter?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg tok intoleransetest for 1 1/2 år siden og fikk vite jeg var intolerant mot bla Gluten og Laktose. Holdt meg helt unna i 1 år og ble i tillegg til å bli kvitt hosten(over natta), mye bedre i kroppen. Så fin som jeg ikke har vært på mange år. Fikk klarsignal for å starte igjen, men har bare blitt verre og verre i kroppen.

Det er nå 1/2 år siden jeg begynte igjen med Gluten og Laktose.
Så jeg ser jo at jeg bør prøve igjen... For å utelukke event. tilfeldigheter. Må prøve ut en ting av gangen kanskje...

Jeg har ingen andre kroppslige symptomer (slimdannelse, fordøyelsesproblemer, hoste o.l.), men kan vel være laktoseintolerant allikevel kanskje? Guttungen var det da han var liten, men vokste det av seg og min mor tålte plutselig ikke mellk lenger da hun var i 60-årene, begge reagerte med magesmerter og luft i magen og sånt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat