Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-14, 22:03   #23214
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hmm, enig med nellie ja. Noen liker mora, andre liker datteren. Kan ikke ta alle mulige hensyn alltid. For noen passer det best på lørdag andre søndag. Atter andre vil ha det midt i uka.

Mulig jeg har et litt enkelt forhold til slikt og tendenserer mot å ikke komplisere ting for mye. De som kommer får komme, de andre bruker vi ikke så mye tid på å analysere i dybden ;-)

Familie har en tendens til å prioritere hverandre, men er det ansett som uhøflig å gå glipp av en familiebursdag eller to fordi dagen ikke passer da? Rund dag skjer jo ikke hvert år heller, så slik går no dagan. Hyggelig med familiebursdag, men at samtlige dager skal passe gjennom et liv er ikke noe jeg forventer av folket og tror kanskje de ikke forventer det av oss heller. Noen jobber jo i helger og har kanskje mer behov for å hvile, trene, gå tur eller noe annet akkurat den dagen. jaja.

Det som jeg synes er litt uhøflig er å ikke engang svare, men bruker ikke mye tid på det heller. Var sikkert en god grunn som vi ikke trenger vite egentlig. At folk ikke kan komme fordi det ikke passer, nei det er vel bare naturlig.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo