Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-08, 13:35   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsk i form med tomat (Ketolyse/lavkarbo)

Opprinnelig lagt inn av Elizabeth, her.

No står det i ovnen, er ferdig om 10 min og eg gleder meg!!
Hvilke tomater er det du har brukt? Eg bor i sverige, og de med minst eg fant her var 6,5 pr 100 gram... Men skal til Norge i helga og har tenkt å hamstre!! Hvilken butikk må eg nesten vite også.

For tiden kjøper jeg grovhakkede tomater på boks på Rema 1000. Der tryller de litt med tomatene så de har bare et karboinnhold på 1,5 pr 100g (!).
Vanlige, ferske tomater har ca karboinnhold på 2.5 pr 100g. Cherrytomater osv har litt mer (de er jo også søtere).

Du kan jo bare kjøpe tomater i løsvekt og grovhakke de før du har de i formen, jeg synes at tomatsmaken går veldig bra sammen med fisk .

Glad at du likte den!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat