Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-14, 09:50   #23962
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg lurer på hvorfor ting som har vært ikke vil slippe taket....
Siden ene poden har ms og den andre asperger tenker jeg hele tiden på hva jeg kunne gjort annerledes den gang da...

Synes du skal finne noen å snakke med om det, jeg. Familieterapeuter eller coacher kan ofte hjelpe med sånne rent personlige ting også. Min erfaring er iallfall at det ofte er overraskende lite ballspill med en utenforstående som skal til før man ser en del ting fra andre vinkler enn før og får "landet" ting. Brukte terapeut aktivt for å forsøke å berge ekteskapet. Det hjalp ikke, men jeg fikk iallfall bearbeidet masse og lært mye om meg selv og mine holdninger oppi det. Og jeg tror - hjelp til å komme mer rakrygget ut av det.
Husk at sånne ting ofte setter seg rent fysisk også om man ikke klarer å kverne seeg gjennom det ...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.