Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-07, 01:59   #4
roseblood
Juniormedlem

Medlem siden: May 2006
Alder: 37
roseblood er ny på veien

Sv: [Slank] Sykehusdietten er vel bra?

Hmm.. har selv fått denne kuren i handa nå. (på ark) .. den går over 7 dager.. ikke 13.

(edit: fjernet oppskrift da vi ikke ønsker den slags useriøse og skadelig dietter her på forumet.)

Men jeg er som dere litt skeptisk. Jeg tror ikke man får i seg så mye kcal om dagen som man burde. Og derfor vil jeg mene det er viktig å slutte mens leken er god. At man kan holde på en uke, men stoppe deretter.

Jeg har bestemt meg for å teste denne. Kun en uke og første dagen er allerede unna. Jeg har suppe i halsen. Eller rettere sagt jeg har en ekkel SELLERI oppgulp shit i halsen *le* selleri smaker bæsj.. det er eneste problemet mitt.
Ender jeg opp med å virkelig få problemer med å få den ned, altså brekke meg, så slutter jeg på flekken. Lide bittelitt kan jeg, men lide masse, det gidder jeg bare ikke. Heh.. skal leve også.

Roseblood sin krok
Forget perfection - You will never reach it.

Sist redigert av Nille : 10-02-07 kl 09:43. Årsak: Oppskrift slettet da vi ikke ønsker den slags useriøse og skadelige dietter her på forumet
roseblood er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - så langt.. Svar med sitat