Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 12:31   #7
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke skal ned så mange kilo.. Bulimi

Kroppen bør ha noe å bruke som forbrenning ja, lite karbo i kosten og du bør steke i litt fett og ha olje på salat etc, for å gi kroppen noe å bruke til forbrenning. Det generelle rådet er at om du spise mindre enn 72 karbo pr dag behøver du ikke være forsiktig med fettet. Men tror du kan ha rett i at du som skal ned så lite nok ikke passer på ketolyse, sunt ja, men muligens vanskelig å gå ned. Jeg hadde ca 20 kg jeg skulle ned, men gikk ikke ned på ketolyse jeg heller. Vi mennesker er ikke like, det er ulike ting som fungerer, for meg er det Eurodietten som har fungert, uten at det behøver å bety det hjelper for alle. Personlig må jeg si jeg er svært skeptisk til proteinmodifisert faste, det anbefales ikke å gå på dette over lengre tid, tøft for kroppen.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat