Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 15:18   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke skal ned så mange kilo.. Bulimi

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Flott skrevet, Aline

Til TS: Jeg vil si det slik at har du bulimi, så skal du ikke tenke kosthold i det hele tatt faktisk, før du har fått orden på spiseforstyrrelsen din.

Du trenger ikke å gå på et ketogent kosthold, med din vekt finnes det ingen grunn til å gjøre det. Jeg vil si at de fleste kan ha nytte av å ha et moderat lavkarbokosthold (a la Lindberg), men det aller, aller viktigste i din situasjon er at maten ikke blir mer stress enn det allerede er.

Med andre ord, ta deg av det følelsesmessige og det som er vanskelig for deg. Søk kvalifisert hjelp, hvis du ikke har fått det. En spiseforstyrrelse er for alvorlig til at du skal søke råd på et forum - som er helt brukerstyrt og det er ingen garanti for at du får hverken riktige eller helsemessig sunne råd, dessverre. Det er ingen som er kvalifisert til å gi råd til spiseforstyrrede her inne, så vidt meg bekjent. Så jeg vil med all mulig tydelighet oppfordre deg til å søke hjelp!


Lykke til

Ja, vær så snill å høre på Frøy her

Uansett så må hodet være med .....

Og til dere som fremhever veldig ekstreme "dietter":

Husk at det sitter et menneske bak enhvert nick her. Mange sliter både fysisk og/eller psykisk. Og sitter med forskjellige bakgrunner.

Jeg syns det er tragisk at dere anbefaler så ekstreme og usunne "tiltak"!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat