Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-09, 20:20   #40
Happiness
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Ski
Innlegg: 155
Happiness er på en erverdig vei

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

[

Man kan bli dårlig av alle vaksiner, da man får symptomer på sykdommen man vaksinerer mot. Det er jo derfor man skal holde ungene på helsestasjonen i 20 minutter etter vaksinene, feks. Etter MMR-vaksinen fikk gutten min "meslinger" en uke etterpå, det varte i 1 dag og er helt vanlig.
Jeg vet noen er imot barnevaksinene også og det provoserer meg enormt. Dette blir kanskje litt annerledes, men allikevel. Det som er skummelt med svineinfluensa er jo at den ikke bare dreper syke og eldre personer. Man vet aldri.
Hadde jeg vært sykelig overvektig nå hadde jeg vaksinert meg asap, men jeg er ikke i risikogruppe så jeg får pent vente. Ungene også.

Alle barna mine har fulgt det vanlige vaksinasjons programmet + BCG og hep B vaksiner, så jeg er ikke imot vaksinering. Disse vaksinene er testet ut over mange år. Det er noen som tror at den hjernehinne betennelse vaksina vi fikk på 80tallet har gitt de kronisk utmattelsessyndrom nå.
Det er det jeg er redd for med en vaksine produsenten ikke tar noe ansvar for, som ikke er prøvd ut over tid. Og det er så mye som er usikkert med både influensaen og vaksina, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg har BMI på nesten 43 desverre, og astma. Får høre hva legen sier på onsdag når jeg skal dit.

Happiness er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat