Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 20:05   #4
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Jeg gikk lchf i over et år, og jeg gikk ikke ned et gram. Jeg gikk vel forøvrig ikke opp i vekt heller. Så i høst begynte jeg å trene, og fant ut at jeg måtte kutte ned på fettet. Det viste seg å være det som skulle til. Nå fokuserer jeg en del på proteiner, mye grønnsaker og salat. Jeg kan unne meg litt frukt innimellom. Magert kjøtt fra kylling, svin og vilt. Istedetfor rømme bruker jeg mager kesam og naturell skyr. Ost har jeg kuttet veldig ned på, men spiser magerost når jeg bruker ost. Jeg spiser også en del cottage cheese. Har litt mer karbohydrater i kosten nå, fra gulrot, enten ovnsbakt, stekt eller rå, og av og til noen ss bønner. Jeg trener nesten daglig da, men gjorde ikke det i begynnelsen. Nå er jeg blitt helt avhengig av trening Går ikke sulten heller, slik jeg trodde jeg ville gjøre når jeg kuttet fettet, kondisjonen har økt over all forventning, og jeg har plutselig, etter over et år uten å miste et gram, gått ned 14 kg siden oktober 2011. Det kan hende det jeg gjør ikke funker for deg, men mosjon og sunn mat pleier jo å hjelpe. Bruk sunn fornuft og fokuser på grønnsaker og rent (gjerne magert) kjøtt.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat