Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-12, 08:36   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Trener dere itillegg til å gå på lavkarbo?

Trene er vel noe man strengt tatt bør gjøre uansett kosthold.

Jeg har ikke trent før nå, jeg har ikke hatt overskuddet. Min start ble sommerferien, der jeg har padlet ca halvparten av dagene og da 5-8timer hver dag og tillegg til den trimmen man faktisk får av å være på telttur i uke etter uke. Det ble en forsiktig start for meg.
Nå som skolen startet hadde jeg en uke der eneste trim ble å gå opp og ned veien og hente og bringe ungene til skolebuss= 1km hver dag.
Nå er jeg igang med 2. uka med sykling. Sykler ikke langt, men jeg er temmelig sliten etter turene, for jeg er i elendig form.

Men jeg vet jo at det er lurt å røre på seg. Så mitt foreløbige forsett er å sykle hver dag frem til det blir snø. Siden håper jeg at jeg er i litt bedre form, så jeg kanskje klarer å gjennomføre 30day shred 5 dager i uka.

Sånn etterhvert blir det skiføre, så da håper jeg å komme meg på skitur noen ettermiddager i uka.

Jeg har ingen ambisjoner om superhard trening, jeg har ME og må ta ting uhyre forsiktig. I tillegg til dette er jeg jo ekstremt overvektig.

Kosten fikser kiloene og magetrøbbelet, treningen tar grammene og gir bedre kondis.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat