Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-10, 11:20   #1382
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Hei alle sammen! Etter alt for ofte sprekker på ED (er lei etter å ha holdt på i mer eller mindre 14 mnd på ED), så prøver jeg meg litt på ketolysekuren for å se om det er lettere for meg å leve på dette kostholdet. OG samtidig gå ned....For meg fungerte ED supert de første 4 mnd, men etter det har det vært vanskeligere og vanskeligere. Vil jo gjerne i mål med resten av kiloene etterhvert, selv om det skulle ta litt lenger tid. Dessuten har jeg nå fått med meg mannen, som gjerne vil prøve å få orden på en kronisk rød tarm. Da er det enklere å lage ketolysemat til hele familien, da han ikke skal ha melprodukter overhodet. Er spent på om det fungerer Lykke til til dere, jeg kommer til å følge med på hva dere driver med her inne

Ketolyse er supert spør du meg, masse god mat
Hvis du har spørsmål eller trenger noen tips er det bare å fyre løs, deler gjerne av mine erfaringer

Lykke til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat