Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-13, 23:23   #20239
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det vises ikke tvert på MR, nei! Jeg fikk diagnosen basert på MR- bilder som viste seg å være helt feil. Jeg har forandringer på MR som kan se ut som MS og symptomer som er forenelig med diagnosen, men har altså ikke MS, bare senskader etter en hjerne- og ryggmargsbetennelse.
Jeg vet om folk som har gått med symptomer i årevis og blitt utredet på alle mulige måter. Så har de fått mange forskjellige diffrensialdiagnoser før de til slutt har fått MS- diagnosen etter at det endelig har skjedd forandringer på MR. Broren til en venn hadde vært syk i over 20 år før de fant ut at det var MS han hadde. Så det er ikke alltid like lett å stille diagnosen, selv om det KAN være det!

Til meg sa de at det vises tvert på mr. Hvis mr uten kontrastvæske er forenelig med mr med er det ikke tvil. Andre ting som betennelse på synsnerven blir sjekket bare for å bekrefte sykdommen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥