Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-15, 00:24   #57
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Opprinnelig lagt inn av Wannabe, her.

Prøver igjen...

Har som mål å gå ned til under 80 kg. Raser som regel ned i vekt når jeg er flink, men vekta øker enda raskere når jeg skeier ut. Har alltid hatt problemer med sjokolade, og det er alltid grunnen til at jeg går opp i vekt. Har egentlig prøvd det meste, og lavkarbo er det som fungerer best for meg. Når jeg har stabilt blodsukker får jeg heller ikke den ekstreme lysten på sjokolade. Da må jeg bare kjempe mot den psykiske delen av det suget...

Lykke til alle sammen!

Jeg spiser en bit 90% sjokolade fra Lindt når jeg blir fysen, syns før at det smakte høgg, men nå syns jeg 70% smaker ekkelt i forhold, og har blit skikkelig glad i den ordentlige kakaosmaken. Og for meg stagger den suget etter melkesjokolade. Men det kan nok hende at det er en tilvenningssak å like 90%! Rundt 1kh per bit, så når sjokolade må til, er det liksom ikke allverden.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat