Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-09, 21:27   #26
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: 20 kg forsvant på ca 5 mnd

Opprinnelig lagt inn av Bindy, her.

Jeg blir bare SÅ motivert av å lese dette. Har hatt første time hos lege og skal til ernæringsfysiolog denne uka. Regner med at jeg bestiller varer etter timen der. Gleder meg skikkelig til å komme i gang. Har et par-tre arrangement som blir litt vrien, men det skal nok gå bra. Grattis med supert resultat så langt.

Opprinnelig lagt inn av Kitty77, her.

Gratulerer så mye alle sammen med flotte resultater!!

Det er veldig inspirerende å lese om deres suksess nå som jeg selv er helt i starten av fase 1 - og føler meg sulten/fysen (og litt sur... he he) skal ned ca 20 kg, men starter med første delmål som er 10 kg

Takker takker.
Så fint at dere blir motivert av lille meg, blir helt rørt jeg
Holder fortsatt på i fase 2, og her blir jeg nok en stund siden jeg har vært litt umotivert i det siste .

Kitty77 - det er starten som er tøffest, det blir bedre etter hvert med søtsuget. Selv har jeg erfart at jeg bør holde meg unna alle søtningsmidler, også de kunstige. Disse skaper et stooooort søtsug hos meg, og da er det bedre å holde seg helt unna. Hadde min siste utskeielse med kake i slutten av august, og først nå er søtsuget helt borte

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

gratulere dette står det respekt av ,,,hvordan har det gått vidre

Det går fortsatt nedover, men ikke i samme tempo som før sommeren. Har som mål å "miste" 10 kg til jul, men stresser ikke

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat