Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-07, 09:29   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Har tenkt en del på dette, men det er kroppen min jeg har prøvd å unngå at folk tar bilde av, har som regel hatt et relativt "slankt ansikt", så jeg har alltid sørget for å bli tatt bilde av så nære innpå som mulig....
Men om jeg skulle be folk slette bilder fra da jeg var tjukk, så betyr det at alle bilder som har blitt tatt av meg fra før tenåra og oppover må vekk, og da slettes jo hele livet mitt.
Det er bare sånn det er det... Den digitale verdenen gir en jo mulighet til å velge og vrake sin fortid, men jeg tror nok jeg skal la det være. I voksen alder begynte jeg jo først å bli riktig bulldog i sommer/høst, ettersom jeg fra å ha vært ganske streit på maten begynte å trøkke i meg av alt godiset og ferdigmaten min samboer konsumerte, og venninna mi har et bilde av meg i helfigur fra en hyttetur i september der jeg virkelig er bred og bollete... Huff. Men jeg har bett henne spare på det, sånn at jeg kan vise folk senere at "dette er meg før jeg begynte å spise bra mat".

Så svaret blir vel at, nei, jeg synes ikke jeg kan be folk om det. Et bilde er jo bare et fryst øyeblikk. Men jeg forstår deg jo.

Husker jeg tok ut et bilde av meg selv fra fotoalbumet til venninna mi men hun var på do, fordi jeg syntes det var så jævlig, og byttet det ut med et bilde av prinsesse Ragnhild som jeg rev ut av et Se og Hør som lå der, jeg syntes det var dødsfestlig, mens venninna mi ble rimelig forbanna da hun oppdaga det, hun mente at jeg ikke kunne fjerne en dokumentasjon av hennes liv i etterkant, når jeg hadde samtykket om å bli tatt bilde av.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat