Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-07, 14:25   #22
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Jeg har jo gått opp i vekt mange ganger. Nå sist helt utrolig mange kg for 1-2 år siden. Men det rare er at jeg bare fortsetter å gå opp, jeg kan ikke stoppe! Hadde vært mye bedre å gå opp 5 kg og ikke mer, mens 20 kg går fint. Ja ja lett å si nå da..

En annen ting er at jeg merker at jeg går opp 2-3 kg ca. Jeg merker det virkelig på kroppen at jeg har blitt større. Men etter en tid så blir jeg vant til det ha disse xtra kiloene på kroppen, glemmer de og det samme skjer på de neste 3 og neste 3. Farlig ja.

Og hele tiden sier jeg "nei jeg tør ikke gå på vekta fordi jeg vil ikke se det nye forferdelige tallet på vekta. Vent 2 uker så er de borte". Men det skjer jo ikke, nye kg kommer til på 1 - 2 uker. Så sier jeg det samme igjen om å ikke gå på vekta fordi jeg ikke vil se det nye tallet. Vente litt...men så har atter nye kg kommet på...og sånn blir det over tid. Og til slutt MÅ jeg bare se på vekta for nå Må jeg gå ned og jeg må jo se hva jeg veier for å se hvor mye jeg går ned! Og så står jeg på vekta da.....flere mnd. for seint og får DET store sjokket over hvor mye jeg veier. Ihvertfall er det slik hos meg.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat