Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-08, 22:40   #34
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

I dag har jeg SÅ mye å takke for! Vanskelig å få begrensa det ned til 5 punkter, men vi prøver

  1. overraskende penger Dette var i utgangspunktet en TRANG måned økonomisk sett. Jeg sa opp jobben min og etter å ha jobbet 200% så gikk jeg ned i under 100. MEN! fikk sluttoppgjøret fra jobben med feriepenger og alt og fikk utbetalt dobbelt så mye som jeg trodde jeg skulle få Betalt alle regninger og mastercardgjeld og går i 0!! FANTASTISK! Må bare takke for det.. Nå kan jeg begynne å se fremover isteden for å ha gamle regninger hengende over meg.
  2. planer for fremtiden Masse boblende planer ang skole til høsten. Det ordner seg, det blir gøy, spennende og fantastisk og det er så DIGG.
  3. mat med mening påskeskinke og atkinsendulge mmmm
  4. Bibliotek For et genialt sted! Nostalgi uten like å komme inn på et bibliotek.. Og varme varme minner fra barndommen, da jeg kunne tilbringe mange tiiiiimer på biblioteket. Og hallo. Gratis bøker?? Jatakk.
  5. Nytt på nytt Jeg ler meg SKAKK av det.. Hver eneste fredag Jon Almås namnamnam
Flinke dere er alle som skriver

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat