Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-08, 01:08   #36
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Tror ikke jeg rekker å skrive noe her i morgen, men jeg er takknemlig for noe i dag også!

1: At vi ramla over han lydmannen til bandet vårt som har gjort noen demoopptak for oss som er hundre ganger bedre enn de gamle!
2: At jeg ble påmint om at sjokolade er oppskrytt og at maltitol har mindre morsomme effekter på magen
3: At jeg fant en naprapat etter magefølelsen som har fått kroppen min til å føles veldig mye bedre
4: At kjæresten min er så utrolig nydelig, sånn at jeg blir varm i sjela bare av å se på ham
5: At jeg klarte å redde en plante. Har aldri planter så jeg vet ikke hva man gjør, men noen fikk for seg at jeg skulle ha en sånn en, og jeg glemte den i tre måneder, men klarte utrolig nok å redde den, hoi!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat