Tråd: Mål!
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 14:07   #9
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mål!

Hei Øystein! Og he-he! jeg er ikke alltid like oppmerksom på datoen på trådene, jeg blir stort sett fenget av innholdet. Men HP's innlegg, fikk gammel lærdom fram i meg igjen, i morges startet jeg igjen "selvsuggesjonen" og skrev ned alt som var positivt i livet mitt. Faktisk ble det mer enn på minussiden! Rart? Jeg begynte med (som mødre flest) at jeg har to praktfulle døtre, et trygt og godt ekteskap o.s.v. o.s.v. På minussiden lav selvtillit m.h.t. utseende (vekta). Jeg mediterte en stund over det, og brukte en NLP metode: Så meg selv med den vekta jeg har, "rammet" den inn i et imaginært bilde. Så kreerte jeg et nytt, mindre bilde i hjørnet av den samme "ramma" av meg selv som slank og frisk. Lot det siste bildet overskygge det andre, bit for bit, og plutselig var det den "nye" - eller egentlige jeg som sto fram i ramma. Så spørs det da, hvor lenge jeg klarer å holde på det siste bildet, mitt endelige fysiske mål! Vi får se, det er tydelig at det må jobbes med hver eneste dag.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat