Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-11, 19:38   #88
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nå ... Jeg synes han også virka litt ukunnig når det kom til stoffskfite, han mente, med mine verdier at jeg til nøds hadde subklinisk hypotyreose, noe som forsåvidt kan være forenlig med blodprøvene, men symptomene mine er jo ikke akkurat ... vage, eller hva jeg skal si. Så akkurat der ble jeg litt skeptisk, for det går en smule på tvers av enkelte ting som står skrevet på nettsidene hans, men bortsett fra det har jeg jo vært fornøyd med han.
Men, ja. Jeg skal sende han en mail. Bare hodet mitt våkner litt. Hatt et par dårlige dager nå, håper det går bedre snart, for jeg skal jo ta på meg tiara, sprette cava og le av dårlig synkrondans og overdrevne moduleringer på lørdag!

Nå kan ikke jeg det skvatt om stoffskifte, men jeg jobber med en annen del av kroppen og vi har mange engstelige innom hos oss. Nettopp fordi at en eller to prøver kan være avvikende. Men etter å ha sjekket med flere prøver i tillegg blir konklusjonen at alt er normalt. Dette fordi at SLIKE verdier på en prøve kan tillate SLIKE verdier på en annen prøve, selv om pasienten OG legen kan få skvatt av å se på den ene prøven som HØY. MEN sammen med de andre prøvene utjevner det seg og blir normalisert.

Kanskje du har vært utsatt for noe sånt??

At du har fått svar på den ene prøven som er avvikende, men som tross alt sammenfattet med alle de andre blir normalisert??

Det er derfor leger ikke er så happy med å utlevere prøveresultater.

Du skulle bar ha visst hvor mange som kommer til oss med omtrent dødsdommen...utifra EN prøve. Men når vi får tatt flere andre tester viser det seg at alt normaliserer seg og alt er ok tross den skumle ene testen!

Håper inderlig at du få de svar du søker, men jeg tror også at du må stole på de svar du får. Leger er ikke ute etter å lure deg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat