Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-10, 18:31   #1
Stineplinepløne
Medlem
 
Stineplinepløne sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 62
Stineplinepløne er på en erverdig vei

Gjør jeg noe feil?

Jeg gikk en ukes tid på Nutrilett shake. Og drakk kun shake.. Føler jeg gikk ned på det. Har ikke veid meg. Nå er det en uke siden jeg sluttet på shake. Forrige lørdag kom jeg inn igjen i bunaden Og jeg skulle på gøy prøve den igjen i går. Da passet den ikke Sååå deprimerende.
Jeg har siden jeg sluttet på shaken spist lavkarbo.. Så trodde jo dette skulle gå greit.

Jeg er vegetarianer. Men spiser melkeprodukter og egg.
Jeg skal ned ca 10 kg for å føle meg vel. Er ikke så veldig overvektig. Men føler meg ikke vel slik jeg er nå.

Slik spiser jeg nå:

Frokost: Youplait dobbel 0% + en håndfull mandler
Mellom: Samme som frokost
Lunsj: Salat + egg. Kanskje litt rømmedressing.
Mellom: Mandler
Middag: Oopsie pizza f.eks
Kvelds: Omelett

Dette er sånn ca det jeg spiser i løpet av en dag. Middag og kvelds varierer jo litt. I dag hadde jeg omelett med masse agurk til middag. Kvelds blir taco. Jeg spiser da bare masse grønnsaker + rømme og sausen. + grov fajita lefse. Kanskje litt sukkerfri sjokolade.

Jeg levde på karbohydrater før. Som masse brød, paste og poteter. Jeg har kuttet alt dette ut. Det begynte jeg med i januar. Så har jo holdt på en stund.

Men føler ikke jeg går så mye ned. Har ikke vekt da. Men dette med bunaden var skikkelig demotiverende

Har kjøpt ellipsemaskin, og skal prøve å trene ca 30 min nesten hver dag.
Har ikke trent på en uke pga. sykdom nå..

Så dere flinke damer, gjør jeg noe feil? Hva kan jeg gjøre for å gå raskere ned i vekt?
Trodde jeg kom til å "rase" ned i vekt, siden jeg hele livet har levd på karborik kost..

Håper dere kan komme med noen gode ord til meg..

Stineplinepløne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat