Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 10:36   #10
Muff-muff
Medlem
 
Muff-muff sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 41
Innlegg: 229
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gjør jeg noe feil?

Opprinnelig lagt inn av Stineplinepløne, her.

Ellers reiser jeg til England i morgen. 3 dager. Hvordan ville dere spist da?

Jeg får svare på dette, siden jeg bor i England
Hold kostholdet så godt du kan. Boots fører Atkins-produkter om du trenger en kriseløsning. Egg er stort sett tilgjengelig til frokost (om du bor på hotell eller B&B). Knekkebrød og smøreost får du kjøpt på Tesco, hvis du trenger et kjapt måltid/mellommåltid. Tesco har også moden frukt (unngå de som er merket "ripen at home") og kjempegode poser med ubehandlede nøtter.

ASK er en fin kjederestaurant, om du har en av de i nærheten. De har fylte sopp som er ganske lavkarbovennlige og også gode salater de nok villig tilpasser til et vegetarisk kosthold (tar bort kjøtt, legger til egg for eksempel).

Ikke vær for streng med deg selv, men ikke skei helt ut. Da vil du fort føle deg dårlig og kaste bort ferien.

P.S. Spør lokalbefolkningen om du burde kjøpe vann. Mest sannsynlig burde du det, uavhengig av hva de sier, fordi det smaker så annerledes enn norsk vann. Det tok meg flere uker før jeg vennet meg til det og i den tiden ble jeg dehydrert...

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat