Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-10, 12:33   #143
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Nå råder spenningen i heimen - 2 brett pizzasnurrer står nå og koser seg i ovnen. Og, rundt den lister beboerne seg for å følge med på hvordan det hele utvikler seg....

...hvordan kommer det til å smake? Ååå, så godt! Poden på 13 syntes det smakte kjempegodt og åt så det tøt ut snurrer fra ørene hans
...får man rulla det hele sammen? Det gikk så mye bedre enn jeg fryktet! Brukte tenger på hver side og den rulla seg så fint atte
...vil bunnen løsne lett fra bakepapiret...? Svaret er JA!

Ja, spørsmålene er mange her vi utålmodige går og venter på vår aller første pizzasnurr allà Nannah... Vi har en følelse av at dette blir en gjenganger her i huset...ingen store forventninger her nei

Blir helt klart en gjenganger her, ja! Takk for oppskrift!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat