Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-10, 13:22   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Får høre at jeg har blitt for tynn

Jeg har også fått høre fra enkelte at nå må jeg ikke gå ned mer, det er rett før jeg forsvinner, hvilket er helt absurd. Jeg er 167 og veier 74-75 kg . Ja, jeg tror det kan handle om misunnelse, kanskje også bekymring, rart hvordan disse følelsene kan overskygge det å unne noen å få komme i en sunnere vekt?

Men igjen, som Trulte67 sier, den generasjonen kan nok også ha det i tanke. Jeg husker da jeg var yngre. Vekta mi var alltid en issue for folk i slekta, slitsomt nok. Og om jeg gikk ned litt, så klappet tantene mine i hendene og jublet; "Åh, så tynn du har blitt!", mens min farmor som har vokst opp på gård på en forblåst lita øy utenfor Røros, sukket og ristet på hodet; "Åh ... så tynn du har blitt". Snodige greier.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat